המקום הבא? פרויקט כרמי הנדיב הופך ללהיט

אתר קול חי No Comments on המקום הבא? פרויקט כרמי הנדיב הופך ללהיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבועיים בלבד לאחר תחילת השיווק, פרויקט 'כרמי הנדיב' רושם הצלחה משמעותית. עשרות דירות נמכרו כבר בשיווק הראשוני, אשר פנה בעיקר לבוגרי ישיבת 'אור עציון'. ובעקבות הביקוש הרב, הוחלט לפתוח את השיווק, ולאפשר גם לרוכשים נוספים מקרב הציבור הדתי לאומי לרכוש דירה בפרויקט, מתוך מטרה ליצור במקום בסיס לקהילה איכותית שתקום במקום. עו״ד שלום וסרטייל מנכ״ל חברת ציפחה אינטרנשיונל, מספר לנו ״הפרוייקט התקבל בקרב בוגרי אור עציון בזרועות פתוחות ונוצר ביקוש גובר להרחיב את המכירות גם לרוכשים נוספים. אני לא מופתע, הצורך בשטח מספר על המצוקה הקיימת בדיור בישראל. אנחנו נותנים מענה אמיתי למצוקת הדיור, פרוייקט חדש עם תשתית חדשה שנבנית בסטנדרטי פרימיום. פרוייקט כזה שיושב על צירי תנועה מרכזיים ומאפשר נגישות גבוהה לכל מקום, מתקבל תמיד בההיענות גוברת.״

ואפרופו נגישות, פרויקט "כרמי הנדיב" ממוקם במרכז הארץ, על קרקע פרטית בין כפר ורבורג לבאר טוביה, על ציר כביש 6 ובמרחק 30 דקות מתל אביב ו-40 דקות מירושלים. המיקום מבטיח קרבה לכל מוסדות הלימוד במספר דקות נסיעה, ביניהם: מוסדות אור עציון, אולפנות הרב בהר"ן וצביה, ישיבת ההסדר 'כרם ביבנה', מכללת וושינגטון ועוד רבים.
מאחורי הפרויקט עומדות חברות הנדל"ן הותיקות ציפחה אינטרנשיונל ורוטשטיין, שהקימו שותפות מיוחדת לטובת הפרויקט. הפרויקט ייבנה כשכונה ירוקה, ויכלול בתוכו מבני ציבור, גנים, פארקים וגני משחקים.

״כבר בשלבי התכנון הראשונים של פרוייקט ׳כרמי הנדבי׳ היה ברור שהוא להיבנות בשיטת הבנייה הירוקה. זה היה פשוט מתבקש.״- משתף אותנו סמנכ״ל השיווק מאיר הרשקוביץ – ״הפרוייקט ממוקם בתוך סביבה כפרית, טובל בנוף של כרמים ומטעים. במרחק 3 דקות מהפרוייקט קיים יער באר טוביה המתפרש על שטח של מאה אלף דונמים. אתה לא יכול להקים פרוייקט בכזו סביבה ירוקה בלי להתחשב בה ולהיות מושפע ממנה.

אבל מעבר לחשיבות האקולוגית קיים כאן יתרון ברור. פרוייקט ירוק מבטיח חסכון משמעותי לאורך החיים, כמו בהוצאות החשמל לדוגמא. חסכון בהוצאות השוטפות של התאורה, החימום בחורף והמיזוג בקיץ בזכות התכנון הירוק.

איכות החיים בשכונה הירוקה גבוהה יותר, גם כיוון שיש צמצום בחומרים מזהמים בשכונה, מה שמשפיע כמובן באופן ישיר על רמת הבריאות האישית. רמת הזיהום הקולי גם היא מופחתת באופן ניכר בעזרת שימוש בחומרים אקוסטיים ותכנון נכון.

מי שיגור ב׳כרמי הנדיב׳ ייהנה מסביבה ירוקה גם כשהוא יוצא להליכה או רכיבת אופניים ביער באר טוביה

הסמוך, גם כשהוא יוצא לאחד הפארקים בשכונה וגם כשהוא חוזר הביתה ורואה את כל הנוף מהמרפסת.״

אין ספק שמדובר כאן בפרוייקט המבטיח בשורה מרעננת בקרב הציבור הדתי-לאומי. הוא מתוכנן לכלול כ-3,000 יחידות דיור כאשר בשלב א׳ ייבנו כ-220 דירות. אישורי הבניה כבר התקבלו ובימים הקרובים הטרקטורים כבר עולים לשטח.



0 תגובות